ikiminikannesi_ beni ameliyattan sonra bekleme alanı gibi bi gere götürdüler hemen odaya almadılar, orda giydirip çıkardılar odaya, o da elbise gecelikti üstüme geçiriverdiler sadece bacaklarımda falan yeşil örtüler vardı hala, 3 yıl öncesini bu kadar hatırlıyorum şimdi farklı hastanede doğum yapıcam bakalım nasıl olcak