Akdere_44 Benim de ilk gebeligimde 12. Haftada erkeğe benziyor dedi öyle de oldu. Şimdi 2. Ye hamileyim 14. Haftadan sonra doktor %90 kız dedi geçen hafta yine gittim başka bir doktora o da kıza benziyor dedi♥️
Anneolmak543 Ummuhanyeslova hayır bakmadı çünkü benim düşük riskim vardı üzerinden 1 hafta geçmişti onun için normal kontrole gitmiştim ve arada cinsiyet ne olabilir dedim erkeğe benziyor dedi bana dönük tu ultrason görüyordum yandan baktı sadece😊🌺
Nurrrr10 Anneolmak543 devletteki doktor bana da aynen böyle söyledi ama emin olamadı 14 hafta olunca özele gittim kesin erkek dedi
Babymom07 Anneolmak543 bana daha kimseye söyleme demişti o haftada ama değişmedi kızım olacak inşallah 💕
Mii Anneolmak543 ldoktorunuz bilgiliyse değişmez oğlumda 12.haftads erkek demişti erkek oldu bunda 13. Haftada kız denildi ve kızım olcak tamamen tecrube
Anneolmak543 Mii bilen birisi ama yanildiklari da oldu çevremde o yüzden beklemek daha hayırlısı 😊sizde sağlıkla elinize alın bebisinizi inşallah 🤲🥰