dika Cansugmsky aynen öyle belki beraber doğudu ben haftaya gidicem 13 haftamda bakalım nasip Allah’tan bende size yazarım cinsiyettini ❤️
Cansugmsky dika Dün gittim kontrole devlet hastanesi söyleyemedi cinsiyeti eşim daha önce hiç girmemişti benimle görmemişti bebeğimizi özele gittik bizde görmesi için ve cinsiyeti de öğrendik 🙈 oğluşum oluyor benim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
esdemiralay Sbhakcnn 29+6 olduk saat farkıyla 🥹 Erken doğum riskim var bebeğim ne kadar benimle o kadar iyi .. İnşaallah vakti zamanında doğar ❤️
dika Cansugmsky ya hayırlısı olsun inşAllah canım bende bugün gittim ne yediysem kendini göstermedi inat etti sanki 😅 doktor bir hafta sonra geri gel bakarız dedi bakalım benim ki ne olacak aklınızda isim var mı peki ☺️🍀
Elif212 dika Ultrasona bakabilir misiniz rica etsem 10 hafta 6 günlük bir hafta önden gidiyoruz ama işaretli yerde bacak arasında cinsiyeti net bir şekilde kız gibi görüyorum doktorum sanırım fark etmedi bu pozisyonu
Cansugmsky dika İnşllah senınkide görünür . Hiç isim düşünmedim daha erken diye şimdiden sonra başlıyorum düşünmeye 🙈
dika Cansugmsky haydi bakalım hayırlısı olsun inşAllah inşAllah haftaya gösterir kendini aşırı heycanliyim