dika
Evet herşey için hayırlısı benımde ilk gebeliğimde düşük oldu çok kötü oldum ama bu süpriz oldu bi baktım hamileyim çok mutlu oldum ama bi yandan da hep korku vardı içimde ama şükür bi sorun olmadı 🙏🏻 tabiki yazarım siz ne zaman giteceksiniz kontrole belkide beraber doğacak bebişlerimiz 🙏🏻🙏🏻😘