Firdevseren özelde malesef böyle bi algı var. Ben de ssdv istiyorum 9 yyıl olmuş rahmim artık hiç doğum yapmamış gibi olmuş yani. Ama diretmiyorum ne olursa olsun yeter ki ikimiz de sağlıklı olalım. Az önce bi arkadaşım aradı eşi 3.doğumunu yapacak 36 haftalık hamile. İlk doğumu sezaryen ikincisi normal olmuş şimdi yine normal istiyormuş. Dr sezaryene yönlendiriyormuş sürekli. En son şey demiş ilk doğum sezaryen olduğu için kurumunuz normal doğumu karşılamıyor. 😂😂😂