Firdevseren 39+4te sabah nişanım geldi hastaneye gittik açılma vs çok yok suni verildi nst bağlandı buraya kadar herşey normal 5-10 damla suni sancı serumuna normal tepki vermedi meleğim nabzı düştü, doktor ya kordon dolandı ya da kakasını, yedi dedi alalım seni sezaryen e dedi 15 dk sonra ameliyat🥲 kakasını yemiş. Ama burdaki hikayeler sakın aklınızı karıştırmasın her doğum kendine özel tıpkı gebeliklerimiz gibi❤