fairuzhanim minigimherseyim_ bende liv hospitalde takip ediliyorum açıkçası baya merak ediyorum değişecek mi cinsiyet diye.. fetal dna sonucunu dört gozle bekliyorum artık
Kayipcorap Aysegll12 ay gönlümden kız geçiyor da nasip neyse o olsun. İkisi de evlat neticede. Hayırlı olsun dünya tatlısı kızınızı kucağınıza sağlıkla alın inşallah 🤍 biz de önümüzdeki hafta içi gidelim diyoruz bakalım ne diyecek doktor
Aysegll12 Kayipcorap Rabbim size de gönlünüzdekini nasip etsin inşallah💕sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza🥹
Kayipcorap Halme  benim bebişe de bakar mısınız 13 haftalık olduk 🥰
Halme Kayipcorap bacağa inişi kızda daha düz gibi. Allah gönlünüze göre versin ama hayırlı evlat versin.
Kayipcorap Halme Amin inşallah kız da olsa erkek de olsa evlattır, candır. Teşekkür ederim tekrar yanıtınız için 🌹☺️