12+2de doktor kontrolüne gittik ama bebeğim ultrasonda uygun pozisyona bir turlu gelmedi 3er kez yarım saat yürüyüş yaptım ve artık 3.ultrasonla bakisimızda doktor bey %90 kız dedi.. sizce yanılma payı var mıdır biraz erken geliyor sanki bu kadar yüksek oran vermek için?? kız denilip sonradan erkek olduğu anlasilan oldu mu?