Rmysa27 Merhabalar. Ben 28. haftadayken 3.62 çıktı TSH değerim. Dahiliye doktoru gerek yok ilaca dedi. Doktorum perinatolog. Çok güvendiğim için ona danıştım. Önemli olan ilk trimesterdaki değer ama biz yine de ilaç başlayalım dedi. 25 mg ilaç kullanıyorum şu an. Siz de başka bir doktora görünün bence.