hanlnim bence hiç üzülme ben ikinci gebeliğimde kızımı 36 haftada 2700 doğurdum hastaneden çıktığımızda 2500 gramdı sağlığı yerinde olsun en önemlisi o bebekler çabuk toparlıyor kendini doğduktan sonra şimdi üçüncüye hamileyim bakalım bu kaç doğacak 🙂