Sezaryen günüm 39uncu haftadaydı. 38de benim yumurta akı gibi sarı bi sıvı geld meğer nişanmış o beraberinde 20 dakikada bir sancı geliyordu. Nts de sancı çıkmıyordu. Yalancı sancı diyip eve gönderdiler ama böyle iki gün duvarlara tutunarak yürüdüm resmen. Hisseddiyorum yalancı sancı değil ama kanıtlayamıyorum çünkü nts de sancı çıkmıyo. İki gün sonrasında yine aynı sıvı geldi içinde nokta kadar kan vardı. 5 saat sonrs suyum geldi ama evde iki gündür çektiğim aynı sancılar devam etti. Sadece süresi kısaldı.