mavi_anne23 doktorunuz amh istemediyse mutlaka siz isteyin bana her testi yapıp amh yapmamışlar bilmediğim ve bana kimse söylemediği içinde o şekilde 2 aşılama 1 tüp bebek yaptırdım tutmadı daha sonra bir arkadaş bana amh sorunca bilmiyorum dedim testlerime baktık hiç istememişler tüp bebek denemesinde de yumurtam baya az toplandı kendim istedim amh yapılmasını ve amh 0.03 çıktı 😒 bahane olarak da yumurta sayın gayet iyi görünüyordu gerek duymadık oldu gerçekten çok sinirlenmiştim