mavi_anne23 klomen bende kist yaptı onlar için 4 5 ay hep erken yumurlama oldu rahim filimi bile çektirdim hiç bişey çıkmadı doktorum açıklanamayan infertilite dedi o ay tüp bebek merkezine gidecektim adetin 16 . Günü adet gördüm ve bayrama denk geldi çok üzüldüm sonra bayram bitti 5. Gün son kez bir tedavi deneyelim dedi doktor letu yazdı aynı gün amcamın oğlu vefat etti ilacı düzenli kullanamadım 12. Gün gittim tek yumurta gelişti ovitrelle yaptık o ay tuttu kızım şuan 1 buçuk yaşında 7 haftalık ta hamileyim bir ay içindeki tek ilişki ile oldu