Potter58 minkmom_25 iyot mu tiroit ilacı mı ilacın adı ne ben de korkmuştum o zamanlar ama gebelikte normalmiş. Şimdi 31.haftamdayım 16.haftamdı galiba tsh sorunu olduğunda zaman çok hızlı geçiyor 😄