Potter58 ben de ilaç kullanıyorum. İlk başladığımda 2.5 in üstündeydi her gün 25 mg ilaç kullandım. Ona rağmen yükseldi daha sonra haftada iki kere 50 mg 5 gün 25 mg yaptık bu sefer baya düştü 🤦🏻♀️ şimdi haftada 6 gün 25 mg 1 gün 50 mg olarak devam ediyoruz doktor kontroluyle ayda bir kontrole gidiyorum. Önlem alınmadığı takdirde bebek sağlığıyla ilgili problemler oluyor demişti ilk doktorum. Beyin gelişimi açısından sıkıntı oluyormuş. Doktorunuz dozunu ayarlayıp kontrol altına alır merak etmeyin