iireemmsy Ne durumdasınız hanımlar ? Benim reglime 10 gün var kaşık ağrısı batma ara ara oluyor bugün sabah test yaptım silik çıktı ama emin değilim kanda ne zaman çıkar?
Ozbi iireemmsy silik varsa kanda çıkar ama iki gün sonra testi tekrarlayın rengi koyulaştıysa kan verirseniz net olur sanırım
Masal7778 iireemmsy benimde kasıklarda batma var halsizlik var adetime 10 gün var sizin gibi hangi marka test yaptınız acaba ilişkiden kaç gün geçti bende de çıkar mı ki
Eliffyamann iireemmsy benimde tahmini 16 17 18 bat, kasığım çok batıyor, biraz göz kararması oluyor ara ara, adet belirtilerimi bilirim şuan yaşamıyorum ama şaşkınım değerlendirmedik çünkü iki kere korunmadık sürpriz olur olursa bakalım, sabah test yapacağım 🙏🏻
zlemceylan iireemmsy benimde reglime 10 gün var benimde böyle hafif hafif batma gibi oluyor sanki gaz sıkışması gibi bir de bugün idrarımda fark ettim beyazımsı akıntı gibi bir parça gördüm normal mi acaba
Masal7778 Nurbl ben ilk gebeligimde de böyle hissetmiştim yanilmamiştim vücudunu tanıyan dinleyenler yanilmiyor genelde ☺️
Masal7778 HoneyDay geç döllenme olabilir testi erken yapmissiniz ben bekliyorum ya adet günü yada iki gün önce yapacağım 😍
HoneyDay Masal7778 Masal7778 bencede en iyisi adete yakın günlerde yapmak 🙂 şimdiden modum düştü yanii 😅 sonucu yazalım yapınca
Masal7778 SuEmbal inşallah herkeste belirti olmuyor bazı insanlar farkına bile varmiyorlar gebe olduklarının 🤗
SuEmbal Masal7778 aynen öyle bakalım hayırlısı artık yapacak pekte bişi yok aslında beklemekten başka
SuEmbal zlemceylan inşallah bu ay güzel haberler alırızda hamile kalmışısızdır🤗🥰ben uzun zamandır istiyordum olmuyordu bide 1 düşüğüm var rabbim isteyen herkese En kısa zamanda bebek sahibi olmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️🥰
Masal7778 HoneyDay evet inşallah hepimiz istediğimiz sonucu alırız modumuzu düşürmek yok pozitif düşünelim pozitif olsun Allah büyük 😍🤗