Fatosozer
Herkese çok geçmiş olsun kızlar 😔 ben de aynıyım kaç gündür grip çekiyorum. Hastaneye gittim dün gece acile girmekle çıkmam bir oldu hamile olduğum için hiçbirşey yapamayacaklarını söylediler. Burnum çok tıkalı ve açamıyorum nefes alamamak beni yıpratıyor. Buharlı su yapıp burnuma çekiyorum okyanus suyu spreyi kullanıyorum bir fayda etmiyor. Portakal suyu limonlu sular sıcak limonlu çorbalar iyi gelmiyor Allah yardımcımız olsun hepimizinnnn 🤲😔
GamzeSever
Merhaba kızlar bende 36+3 üm. 10 gündür hastayım. Başlarda ateş vardı titreme nöbet yaptı acile gittim parol vitamin yapıp yolladılar. Sonra geçmeyince kana baktılar mikrop çıkınca augmentin antibiyotik verdi doktorum. O da alerji döküntü yaptı bende. Hemen kestim onu da. Hastalık öksürüğe çevirdi kemiklerim ağrıyo öksürmekten tabi öksürdükçe gelen akıntılar ayrı 😩 Şimdi cefax a başladım umarım bi an önce geçer 🙏🏻 Bu şekilde sezaryene alınamıyo çünkü narkoz verilemiyormuş ve ben normalden çok korkuyorum 😩 Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻