Irmakelizim06 daha iyiyim ama hala geçmedi gitsende hicbisey yapmıyorlar hem özele hem devlete gittim boş döndüm parol minoset içebilirsin ben öyle yapıyorum doktoruma da sordum oda sadece ıhlamur iç bol bol parol ve minoset serbest dedi onun dışında kimse bisey yapmıyor Perşembe sabaha kadar gelmezse bebek Perşembe günü sabah yatıcam suni sancı vericekler bu arada sanada çok geçmiş olsun çok dikkat et kendine son zamanlarda hastalık hiç çekilmiyor 😞