Merhaba bayanlar şimdi doktordan geldim bebegim 32+1 de 1825 di bugun 34+5 2185 gr. Olmus az kilo almis dedi haftalik takipnyapicaz dedi küçük doğacak dedi buyumesi icin ne yapabilirim ne ile beslenmeliyim nenolur yardımcı olun ya 10 gün de gerilik mevcut