anneadayi__ Kızlar selam 13+2 bugün doktor kız gibi duruyor ama yinede diğer ay daha net olur dedi sizce ne cinsiyet bende nuba göre kız diyorum ya sizce?
NM_mom Oğlumda aynı bu şekilde görmüştüm hatta nub yazdığımda internete kızı bu şekilde belirtiyordu ama bizim cinsiyetimiz erkekmiş🤓
anneadayi__ NM_mom hayırlısı artık gönlümden de kız geçiyor ama evlat sonuçta sağlıklı olsunda cinsiyet sonraki konu bizimki meraktan 😀🌸