RukiyeeeeeeAG doktor bu sekilde normal dogum yapamazsin demekle yanlis demis ne alaka yani. Sezeryan dogumda en cok oluk oluk kan gider. Normal dogumun o kadar kanla isi yok. benim kan degerim de cok dusuk. 9 larda. 31 haftamdayim. Sezeryan olacagim. Kan nakli gerekebilir . Doktoruna soyle sana cok iyi bir kan ilaci versin onu kullanmaya basla. Zaten haftana daha var. Bi de ciger tuket cok kan yaparmis. Haftada 3-4 gun kirmizi et tuket. Toparlanirsin doktorum demisti gecmis olsn canm