Kızlar kan değerim hgb 7 ye düşmüş dahiliye doktoru aşırı düşük dedi bu şekilde normal doğum yapamazsın acil kadın doğuma gitmemi söyledi acilde biz bir şey yapamıyoruz polikliniğe gitmen lazım dedi Salı gününe kadar beklicem değeri bu kadar düşük olan var mı aranızda süreç nasıl devam ediyor bilgilendirir misiniz aşırı korktum