mercimek1994 Taila ben duşa kabinde yıkamanın daha pratik olduğunu düşünüyorum açıkçası evde fazlalık resmen 🤔
Taila mercimek1994 doğru ama benimki hiç kullanışlı değil eski tip canm hem bizim yıkandığmz yerde yıkamayıda pek istemem 🤔
Purple canimincani bnde a101 den aldm ama sadece kuveti icnde hic bseyi yok filesi bile yok esime vermisler oyle
canimincani Purple ordan alırken tek tek alınıyor filesini e bebekten aldım küvete tam oldu sizde öyle yapabilirsiniz e bebek de uygun file var kova maşrapa ve küveti a101 sen aldık
Purple Taila besigi nerden aldniz bn sordum en kotu besik 500 hemen kirilack gbi cocuk 4 ay yatar en fzla
Purple Taila bnimde ilk 3 parca elbseye 160 verdim baska yere gdince sok oldum adam bzi kaziklamis anladi ilk cocuk bsey bilmiyorz
Taila Purple canım ben 6 adet iç zıbın iki adet tulum 6 adet çorap yüz örtüsü göğüs pedi 40lı 200 tlye aldm düşün sen 3 parçaya 160 vermişsin pis herif anlıyolar insanına göre satıyolar işte.. ama herşey bi tecrübe oluyor insana
Taila Purple bende güvenemiyordum canım ama kuzenlerim falan sürekli alışveriş yapıyorlar trendyol hepsi burada o yüzden bi sorunla karşılaşmadıkları için içim rahatladı
RabiaGlck Taila hepsiburada dediğiniz setin küçük olduğunu biliyorum alacaksanız ölçülerine bi bakın isterseniz
UykusuzAnne Ahsenveannesi Evet şuanda da 117 tl olmuş düşünürseniz https://www.hepsiburada.com/babyjem-bebek-banyo-seti-5-parca-beyaz-p-AILEBABYJEMBJ2526B?magaza=myra
Irmakelizim06 Taila hangi şehirdesin canım burda bi a101de hala vardı 3 gün önce depoda kalmış çıkartmışlar bi gez sor istersen fazla geldiği mağzalarda kalmış olabilir depolarında olabiliyo
Taila Irmakelizim06 aa ben İstanbul ümraniyedeyim canım sitesine baktm göremedim ama sorsammı ki acaba bende