Hiratuba benim eşimde düz 12 kullanıyo kamerası güzel pil sağlığı da hala yerinde 14 ün ön kamerası kötüymüş öyle bir video izledim onu da ayarlardan yapabiliyormussunuz benim için de önemli olan ön kamera genelde hep ön kamera kullanırım arka kamera da nedense güzel çıkmıyorum hissi veriyo bana ,😅😅