Berivan_sr 14 Pro kullanıyorum ben ancak ön kamerada dışarda fotoğraf çektikten sonra kendi kendine fotoğrafı düzeltme keskinleştirme gibi bi özelliği var yüzünüzde ne kadar kötü şey varsa gösteriyor hatta abartı gösterdiği için çirkin çıkıyoruz. Bende sivilce vs olmadığı halde sevmiyorum ön kamerasını . Googledwn bi araştırın isterseniz bu iphone 14 pronun genel sorunu. Mesela eşimin iphone 11 harika çıkıyor ön kamerada foto,11 pronun da ön kamera kötü. iphone 15 alın derim. 15 zaten 14ten daha uygun fiyat olarak