Dinlemeyiseven Buse0146 genelde 2 kg altı yatırılır sadece kilo alma amaçlı:) sizinki iyi duruyor inşallah sağlıkla doğar korkmayın haftası gerçekten iyi biraz beklese daha iyi Olur elbette
Buse0146 Dinlemeyiseven işte maalesef 10 gün sonra kemoterapi alıcam tekrardan doğum tapıp benimde biraz toparlamam gerekiyor mecbur 😞 zaten üç kere karnımdayken benle kemoterapi ye maruz kaldı daha fazla çekmesin
Drfatma Buse0146 ben doktorum dün özellikle bu Konuya göz gezdirdim sadece akciğer gelişimi için değil , intraventrüijüler kanama nekrazitan enterekolit rop gibi erken doğan bebeklerin birçok hastalığına karşı koruyucu o iğne yani yaptırmalısınız
Buse0146 Drfatma iki doz yaptırdım sadece hareketleri inanılmaz azaldı bebeğimin gece hiç uyuyamadım düşünmekten ama böyle olacağını da söylemişlerdi
Drfatma Buse0146 siz takip edin çok azalırsa acile gidersiniz söylemişler zaten inşallah sağlıkla doğar