sb17 esolinaaaaa benim doktorum şeker çıkmasa da yediklerimizden olabiliyor demişti galiba, o yüzden kesin talimat vermişti katiyyen yememeliyim diye. İnşaAllah sizde de sınıra iner
Hulo2105 esolinaaaaa tamam da illa canım cicim demek zorunda değilim doktor yeme demiş dedim bu kadar canın ne isterse yapmakta özgürsün sonra da lafı değiştirip mizah amaçlı diyorsun halbuki sen benim cümleme takılmışsın neyse iyi günler.
esolinaaaaa Hulo2105 canım cicim deme zaten de diyen yok ama böyle saçma yorumlar yapacaksan hiç yazma yorumuna gerek yok stres yaratma yeter
sb17 esolinaaaaa bende de öyleydi) sınır 10sa mesela bende 8-9’du. Sadece inmesi gerekiyordu daha fazla da çıkmasın diye
bebeefendi esolinaaaaa armut yemek ve havuç suyu içmek suyu arttırıyor ben denedim oldu ama tatlı da yeme demiş bilemedim ikisinde de şeker mevcut bi sor istersen doktoruna