kuzeymom__ Silan_Abdullah istisna değil ya benimde öyle sadece göbeğimin altında çizgi var erkek 🤷♀️😂
neslsah-1 Silan_Abdullah o hormonlarla alakalıymış göbek bölgemde cok kıllanma oldu benm şimdi yvaş yavaş dökülüyo ama insan rhatsız oluyo ya muaynelerde flan 😂
sanem678 Silan_Abdullah benim cinsiyet erkek ilk önce sadece aşığıda vardı sonra yukarı da oluşmaya başladı
biranne__ Silan_Abdullah en başınd sadece aşağıda çizgi vardı sonra erkek olduğunu öğrendik ve çizgi ilerleyen haftalarda hafif yukarı çıktı ama bu hurafe tamamen
mihranur188 Silan_Abdullah benim oğlumda hem altta hem üstte vardı cokta belirgindi şuan kızıma gebeyım 36 haftalık sadece göbegın altında var
melekmi22 Silan_Abdullah kimisinde çıkıyor kimisinde çıkmıyor mesela bıçak makas yapıldı erkek çıktı başka bisey yaptılar kız çıktı gobegimi gören erkek diyor ama kızım olacak 😅