Hlimee benim şöyle oldu. Doktor dediki aşılamadan bir önceki geceyi de değerlendir. İğnenin 36. Saati gece 23:00 da değerlendirdik. Ertesi gün yani aşılama günü 53. Saatde aşılama oldu. O gün eve gelince birşey yapmadım. Uzandım ve dinlendim sadece. Aşılamanın ertesi günü gecesi yine gece saatlerinde değerlendirdik ve tam bir saat boyunca kalça altımda yastıkla belimi yükselterek yattım. Bir saatin ardından yastığı aldım ve hiç hareket etmeden WC’ye bile kalkmadan öylece sabaha kadar olduğum yerde kaldım. Zaten peçete koymuştım ve çamaşırımıda giyip iyice kip halde yattım. İnşallah tutmuştur.