MelodyFairy Bas ağrısı sıcak basması (ateş var gibi yanma )halsizlik normal mi ya Gece 11 buçukta oldum iğnemi yarın sabah aşılamam var 🥲
Minikmercimek_ MelodyFairy bemde daha yolda dönerken mide bulantısı baş dönmesi falan olmuştu çok kötü olmuştum yan etkisini baya çatır çatır yaşamıştım yani😁🥲
bnnryksl MelodyFairy çok normal canım bendede sıcak basması / hızlı kalktıgımda baş dönmesi/ meme ucu hassasiyeti vardı iğnenin etkisi diye fazla umutlanmadım ama tuttu çok şükür Rabbime☺️
Hlimee Bende aşılama ile hamile kaldım ama bana bunlar olmadı canım Belki kişiye göre değişiyor bilmiyorum ama Belki de psikolojik de olabilir . 🤔 İnşallah hayırlısı olur 👍🏻
MelodyFairy 38,8 ateşim var 🥹doktoruma yazdım yumurtama dönemi normal mi çatladığı için mi böyleyim diye yarın bakalım dedi
MelodyFairy Ay ateş ölçerim yıkadım ekran gitti 😂😂ama bir çok kez ölçtüm aynı sonuç çıktı yani bozuk değildir değil mi? Düzelir mi ya ekran
ysmlvt MelodyFairy Aa bende hiç ateş felan olmadı canım. korkulacak bisey olsaydı doktorun mutlaka söylerdi telaş yapma🫠
MelodyFairy Kubra001111 eve geldim canım bitti aşılamam kanamam oldu benim bir kaç gün devam edebilir normal dedi doktorum
Kubra001111 MelodyFairy çatlatma iğnesi den sonra oluyor genelde çatladıgna dair lekelenme bende de olmuştu canım yumurta takibi yaptırırken