Edssm canım kayınpederimin İsmini tabikide koymayacagım adamın bana desteği olmamış neden koyayım ? Ben kendi babamın ismini koyma taraftarıyım ve eşimde kabul ediyor.. ama sıkıntı şu eşim ediyor kabul ama iş arkadaşları olsun o taraf olsun hep eşime kendi baban varken kayınpederini mi koydun diye dalga gecerlerse