Sevim43 benim oğlum olursa kayinpederimin ismi mustafa esim evin bi oglu olduğu icin onu düşünüyordu bende yanina ya babamin ismi adem yada mirza ismini koymak istiyorum ☺
Aranizda ne var bilemem ama koyadabilirsin esin sevinir ama istemiyor senin isim koymana da karismiyorsa bence sıkıntı yasanacak bi durum yok demektir 🤗