Ben olamadım sanırım. Çocukları aşırı seven biriyim ve evlenir evlenmez çocuk yapalım dedik 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim nasıl bakacağım sana diye bi saat ağladım. Şu an halâ benim bebeğim olacak gibi hissetmiyorum. Evet var ,içimde,hareketlerini de hissediyorum onunla konuşuyorum da ama bişey eksik yani bilemiyorum. Endişe yüklüyüm bir yandan da. Karmakarışık bir durum gerçekten.