lilyum_ bugün ya da en geç yarın adet olmam lazım dün leke geldi zaten biraz bekleyim olmazsam pazartesi net vercem inşallah ama karnım ağrıyor adet sancısı 😢 neyse artık adet olursam da yine nasip değilmiş zamanı gelmemiş diyeceğiz napalım 🙂 bu ay sondu ama daha da test almıcam eve söz sizlere