Normal olmayan şeyler var gerçekten 😅 adetim dökülene kadar yapcam sanırım. Çok az bi lekelenme yaşadım dün ama adet başlangıcı sayılamayacak gibiydi bence, ve adet başlangıcında bu sabah sökülmüş olması gerekirdi normalde öyle olur yani. Ama hala gelen giden yok 🙃 ben de bu sabah uyandığımda 7.15’te test yaptım ve az önce yine yaptım.
Üstteki sabah alttaki de şimdi 11.10
Testin hassasiyeti 25 hcg
Ben gölge görüyor gibiyim sizlerden de gören olursa kan vercem hadi bakalım
