Gmzgm adet gunumde baslayip 14. Haftaya kadar devam eden kanamam oldu kan uyuşmazlığımda vardı kese etrafında kanama alanlarında vardı progestan kullandim çok şükür bı sıkıntı yaşamadan bebeğimi dünyaya getirdim stres yapmamaya çalış kanama yaşayan çok gebe var