Gmzgm hiç endişelenmeyin 4. Haftamdan beri lekelenmelerim hiç bitmiyor bugün 7+1 olduk progestan hap ve iğnesini kullanıyorum içini ferah tut , arkadaşım 9 ay boyunca yoğun kanamaları olmasına rağmen bebeğini kucağına aldı kendine sıkıntı stres yapma bişe almak için yukarılara uzanma bol bol yat ve dinlen iyi düşün iyi olsun