Alparslanmom__ Merhaba sevgili hamiş anneler 35+5 haftalığız bu haftalarda nefes darligim ve çok susuzluk hissim oluştu ha bire su icmek istiyorum boğazım kuruyor bu durumu yaşayan annelerimiz varmı acaba normal mi merak ediyorum
merimiri Alparslanmom__ bende öyleyim cnm nefes darlığı ve susuzluk, şekerim normal çıkmıştı ona da yoramıyorum senin şeker nasıldı oda susuzluk yapar denmişti ..
Serfgm_11 Alparslanmom__ Sıcaklardan da olabilir. Gebelik şekeriniz varsa ondanda olabilir. Şeker de öyle yapıyo. Ağzı dili kuruyo insanın yapış yapış oluyo
Kb4576 Alparslanmom__ henüz 10 haftaligim neredeyse 4 litre su bitiriyorum tek başıma içim yanıyor resmen sanırım hormonlarimizdan kaynaklanıyor bu durum
Alparslanmom__ Cimenn1223 acaba neden öyle oluyor ki yeni yeni olmaya başladı açıkçası tecrübeli annelerimiz varmı acaba bizi aydınlatacak içimizi rahatlatacak🙏
Cimenn1223 Alparslanmom__ ilk kızımda da son ayımda yaşamıştm normalde su pek tüketmem kana kana içiyordm havalarn da etkisi var aşırı sıcak ilk kızımda son haftalar böyle oldum 2.kizimda erken olmaya başladi
Hayalciressam Alparslanmom__ canım ben seni hep görüyordum Alparslan babamın adı hep dikkatimi çektin. 29 günün kalmış şimdi gördüm Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Şu anki doktorum su çok önemli devamlı su iç diyor. Ben de çok susarım. Sıcaklarda bedenimiz su kaybediyor. Vücut o suyu karşılayabilmek için susatıyor. Bol bol iç. Hastanede yattığımda şey demişlerdi su alımı rahim kaslarına iyi geliyor. Su içtikçe kasılman engelleniyor. Su içmediğinde kasılma olma ihtimali artıyor demişlerdi. Yani susamk iyi bir şey daha 35lerdesin bol bol iç
Alparslanmom__ Hayalciressam neguzel adasimiz bizimde 😊 amin inşallah cümlemizin sağlıkla zate. Normalde çok su içen biriyim ama bu aralar sıcaklardanmidr nedirsu içiyoru. Her dk sanki hiç su icmems saatlerce Susuz kalmis gibi boğazım kuruyor bu durumu ilk defa yeni yaşıyorum oyuzden tedirgin oldum biseymi var acaba dye nefes darligim da başladı zaten
Hayalciressam Alparslanmom__ nefes darlığını doktora dedin mi? Çok normal diyorlar ona da. Bu arada suyu istesen de abartamazsın ne kadar içersen o kadar faydalı. Anksiyeten de tutmuş olabilir sona yaklaşıyorsun diye anksiyete başlamıştır o da susatır kupkuru eder nefesi de dar eder. Bence normal
Alparslanmom__ Hayalciressam evet önceki haftalardaki ara ara oluyordu normalededi ilerleyen zamanlarda daha çok artacak nefes darligin demişti bu hafta kontrole gttgmde birdaha danışacagm susuzluk hissini bu sefer baklam ne dicek bna
Alparslanmom__ merimiri sınırda çikmisti şuan nasl bilmiyorum Dr yürüyüş falan yap hamur işinden Uzak dur demişti
merimiri Alparslanmom__ dikkatli ol yine de sen 🙏🏽 ama merak etme bi çok kişi su konusunda böyle oluyor iki can taşıyoruz
seevoolii Burun tıkanıklığı falan da oluyorsa arada, alerjik de olabilir boğaz kuruluğu. Geçmiş olsun 🌸