Nurten_55 Aseleslemmom ay çok sevindim gerçekten hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah. Bende stres yapmamak için yaptırmayı düşünmüyorum o yüzden fikir almak istedim yani bir çözümü yok bize hamileliği zindan etmekten başka
FatmaKurtulus94 Nurten_55 bende yeni yaptırdım. Çok şükür sonucum temiz çıktı. Doktorum yaşın 35 üstü olsaydı ikili test değilde direkt fetal dna isterdim senden dedi. Yaş ilerledikçe risk arttığı için.
Nurten_55 Skck yani bir bebeğin canına nasıl kıyalım bende bu yüzden düşünmüyorum ama doktorla görüşeceğim
Dileeekk Nurten_55 ben ikili yaptırdım düşük risk grubu çıktı yani temiz üçlü dörtlü önermedi doktorum detaylı öneriyorum dedi birde biz ultrosan da bebeğin DNA göremediğimiz için fetal DNA yaptırabilirsin demişti şuan detaylı ultrosunu bekliyorum