Bu hafta salı gideceğiz ve mutlaka yapilmasi gereken bir test doktorlarda aynısını söylüyor, her hangi bir zararı yok ztn yaptırmak istememenizide anlamadım ense kalınlığında down sendromu varmı diye bakiliyor hareketlerine ve bebege bakılıyor 3lu test icin gereksiz diyorlar çünkü yanılma payi yüksek