Tubatgn Hala yaptirirsan böyle olur demedim diyor sende okusana tekrar yukarıda ne yazıyor. Doktor ne demiş sözde de onun lafıyla yaptırmamışlar.
önermedi ac karnina glokoz içip sonra test yapilinca tabiki seker cikar dedi hic saglikli degil dedi bizde yaptirmadik
İnsana şimdi sen sağlıksız , şeker çıkar lafıni ortaya atsan ne demiş oluyorsun sende bir söylesene