Bercestee Nazd1 göğsünüzü alıyorsa ağlata ağlata uyandırmaya çalışın. Doktorum parmağınız sertçe ayağına bastır derdi ya da ayak altına vur derdi. Işın altına girmektense ağlaması daha iyi demişti. Zorla uyandırmanız gerekiyor iki saatte bir. Rabbim yardımcınız olsun. Benim kızım 8 gün kaldı ışın altında. Kanı değişme noktasına gelmişti. Gerekirse canı yansın annesi demişti Işın altına girmesinden iyidir. Ben ilk çocuğum olduğu İçin çok acemiydim. Kocakarı yöntemleriyle iyileştirmeye çalıştılar. Sonra vücudu morardı. Eşimi zar zor ikna edip götürdüm doktora. Doktor dünyanın lafını saydı. Sonra ilk gebeliğim olduğunu öğrenince kaynanama eşime saydırdı. Şimdi kızım çok iyi ve evlatlarım söz konusu olunca kimseyi tanımıyorum. Uzun oldu kusura bakma. Rabbim size bağışlasın🥰🤍
Nazd1 Bercestee göğüsümü alıyor çok şükür zorla uyandırıyorum doktorum saatte bir uyandır dedi çeşitli yöntemler deniyorum bende ellerimi hafif ıslatıyorum dokunuyorum bezini açıyorum elliyorum sürekli. Benimde ilk benimde eşim bir garip şekerli suyu onaylasam verecek çocuğa kocakarı yöntemlerine inanıyor benden korkusuna kıpırdayamıyor allahtan. Umarım kısa sürede atlatır iki günde bir doktorun çağırması kan vermemiz ekstra canımı sıkıyor çünkü canı ne ki çekip duruyorlar🤦🏼♀️ çok şükür atlatmışsınız 🙏🏼
Yazmelegi_ Nazd1 en basitinden şey dene sütünü sağ biberonla ver belki emerken yoruluyordur ondan çok ememiyodur yoksa mama ile desteklemen gerekebilir biz mecbur kaldık destekledik
Nazd1 Yazmelegi_ emmekten yorulduğunu düşünmüyorum aslında çünkü bianda uyuya kalıyor yorulduğu zaman duruyor🤦🏼♀️ ama denerim yani her yolu deneme rağzıyım yeterki toparlasın
Bercestee Nazd1 çok süreç ama sabırla atlatacaksınız İnşAllah. Havalar sıcak yüzünü yıkayın bol bol emzirme şart geceleri de öyle. Kocakarı yöntemlerini denememekte de iyi yapıyorsunuz. Rabbim yardımcınız olsun İnşAllah 🤲🥰🤍
Hlimee Nazd1 ben de 4 Temmuz doğurdum canım 7 ile başladı 9 oldu Ama şimdi geçti rengi ne kendine geldi birde sürekli gözü akıyor sarı sarı diyorum böyle mi atıyor acaba Sürekli meme ve ek mama verdim malasef Şimdi mamayı bırakıyoruz Emmesi iyi oldukça çok kaka yapıyor Buda iyiye işaretmiş Çenesinin altını gıdıklayın hemen tutup emmeye başlıyor Veya ayağın altı ile oynayın rahatsız olup emiyor Çocuk doktoru dedi
1Sendemi2 Hlimee merhaba gözü sarı sarı alıyorsa göz yaşı kanalı tıkanmış demektir. İlk pamukla göz ucundan başlayıp göz pınarın doğru saat başı silmenizi ve burun kenarına indirmeniz gerekiyor. Bu önemli ve eş gecilmemesi gereken bir durum. Sarilikla alakalı değil. Doktorunuza yada hemşireye danışın
Nazd1 Bercestee okadar sık emziriyorum ki geçen gün demgesini bozmuşum bebişin ağlaya ağlaya harab oldu. Stresten onada kendimede yazık etmişim🤦🏼♀️
Melekabdullah Nazd1 korkma canim benim bebgim sanki 18le yatis yapmisti cok agladim ama bir gun inannin bebegi almaya gittigimde iyki yatmis dedim bebek resmen beyazlamis geldi canini skma bi bakima bi gun ytip cikmasi aslinda daha iyi
Nazd1 Melekabdullah ayy bende dayanamam işte yatmasına sizin gibi ağlamaktan ne olurum bilmiyorum 😔ayy iyi kurtulmuşsunuz inşallah 13 şuanda yükselmezde yatırmazlar 17 olursa yatış yaparız dediler🤦🏼♀️
Bercestee Nazd1 Allah yardımcınız olsun ilk zamanlar öyle emzirme süreci ve tuvalet alışkanlığı süreci iki tarafı da yıpratan çok zor süreçler malesef🥺😔
Cylnrcp1410 Nazd1 şırıngayla deneyin, biberonun yapısını istemiyo olabilir bana da şırıngayla beslettiler, aynı biberon mantığıyla, dilini damağından çektirip yavaş yavaş yutkundukça sıkın mamayı, biz öyle toparladık
Sevdabrs Nazd1 1 saatte 1 emziriceksiniz surekli birde havalar sicak gunesli gunese cikarin bol bol basini saklayin tum vucudu gunes gorsun hizli dusmesine yardimci olurcak
Seher_blk Nazd1 bizim de 15 olmuştu bir gece hastanede yattı ve hiç emmedi mamaya başlamamızı söyledi doktor , hem mama verdim hem emzirdim
Bebekveben Benim kızımda erken dogdugu ve emmeyi bilmediği için sarılık olmuştu değer 13 ü asinca yatış yapılmıştı 2 kere 1 er gün fototerapi aldı. 40 gün sürdü sarılığı 40 gün 2 saatte bir zorla uyandırdık besledik ama sütüm çok azdı şimdiki aklım olsa mama verirdim bence doymadıgi için geç düzeldi