Kızlar benim sat 6 haziran 2 gün önce test yaptım adet gelmeyince pozitif çıktı dün tekar yaptim yanlışlık vardır diyerek yine pozitif çıktı. Beta henüz baktirmadim.bile . Drdan randevu alacağım ama 2 hafta sonraya veriyor. Şuanda bende 5 haftalık varmiyimdir