Sedahoca Ya sadce parlaklık riski artırmıyor diyorlar, eko da çektirdim, geçti ama anne yüreği işte 🤷🏻♀️ herkes doğumdan sonra biz heralde parlaklık görüldükten sonra anne olmaya başlıyoruz ..
İnşallahhh sağlıkla alırız canım🙏🏻 Doğunca yaz sen bana bende sana haber veririm🙏🏻