worin bendee oyleyimm nasil olcak diye dusunup duruyorum 36+3 bizimde yarin da kontrole gidicem benim bebiste makat gelis hala donmedk her an boyle bisey dicek doguma alcak diye dusunup duruyorum 😊😊 aa bide simdi sondaya taktim ben sezaryende takiyolarmis ya video olarak izledim bi tuhaf geldi dedim napicamm 😄😄