teachermomyy23 daha önce kist ameliyatı oldum o esnada farkedılmıs acımaya calısmıs lar ama acılmadı ameliyat dan sonra tup bebek yaptım tekrar dan rahım fılmı ıstedım doktor tekrar cektırfım kapalıydı tup bebek tuttu ama bebeğin kalbi durdu Sonra doğal yoldan nasıl tüplerimi açarım diye araştırmaya girdim hacamat sülük tedavisini gördüm ilk onu yaptırdım daha sonra Cevat hocayı buldum selektif salpin gogografi diye bir yöntem varmış bu şekilde tüplerini açılabileceğini öğrendim denemek istedim gittim Çok şükür ilk denemede İkisi birden açıldı tüplerim açıldıktan bir yıl sonra normal yolda kızıma hamile kaldım 6 aylıkken kızım 2 çocuğuma hamile kaldım şu an üçüncü bebeğime hamileyim ikinci Kızım 2 yaşında Ben de 21 haftalık hamileyim