teachermomyy23 Kızlar bugün rahim filmi çekildim sağ tüpüm kapalı dedi doktor sol tüpten çok nazik bir geçiş olduğunu söyledi bu durumda olup doğal gebe kalan var mı 3 ay önce dış gebelik geçirmiştim tekrar dış gebelikten korkuyorum eve geldiğimden beri ağlıyorum
noble1 teachermomyy23 çok geçmiş olsun🙏🏻 güzel düşünün başka bi doktora daha gidin, tek tüple hamile kalan çok🙏🏻 3ay sonra rahim filmi çekilmeyi de doktorunuz mu söyledi size bu arada?
Miam teachermomyy23 canım için rahat olsun hiç sitres yapma. Benimde sol tüpüm kapalı sağ tüpüm açık. İki kere tüp bebek denedik olmadı. Daha sonradan kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim. Rabbim nasib etmek istedikten sonra hersey olur. Canını sıkıp sitres yapma oda çok etkiler herseyi oluruna bırak hiç ummadığın anda rabbim veriyor
Erva18 teachermomyy23 bende ocak ayında hsg çektim sol tüp kapalı dedi 2 buçuk senedir istiyorduk bu arada öncesinde 2 kere gebe kalmıştım tahminime göre sol tüpüm çikolata kistinden dolayı kapanmış olabilir. şimdi tekrar hamileyim 8 haftalik
msaslaner teachermomyy23 eşim varikosel ameliyatı oldu bende hsg çektirdim amelıyattan 8 ay sonra kaldım tek tüple
msaslaner teachermomyy23 açamıyolarmı beokoli kürü araştırın saraçoğlu ondna yaptım bilmiyorum etkisi oldu mu
1hamle Benim bir arkadaşımın doğuştan tüpleri kapalıydı sadece biri çok az açıldı ama sadece tüp bebekle olur denmişti kız doğal yollla hamile kaldı şimdi cinsiyet öğrendiler yeni
teachermomyy23 noble1 çok teşekkür ederim evet 3 ay önce dış gebelik geçirmiştim doktorum söylemişti rahim filmini
teachermomyy23 msaslaner açamadık dedi doktorum ameliyatı sordum ama yok ameliyatla tüp falan açılmaz kim diyosa inanmayın dedi brokoli kürünü nasıl yaptınız siz ?
msaslaner teachermomyy23 https://www.profsaracoglu.com/helicobakter-pylori-brokoli-kuru-gastrit-ulser-prof-saracoglu#:~:text=Kaynayan%20yar%C4%B1m%20litre%20suyun%20i%C3%A7ine,su%20hari%C3%A7%20herhangi%20bir%C5%9Fey%20t%C3%BCketilmemelidir.
teachermomyy23 Miam ben tekrar dış gebelik olmasından korkuyorum biraz 3 ay önce dış gebelik geçirmiştim
Cennetkusu192 İstanbul şişli echomarda Cevat bayrak hocaya gıdın kesınlıkle orda rahim filmi cektırın benım ıkı tup kapalıydı orda acıldı ucuncu cocugum dogal yoldan hamıleyım
Cennetkusu192 teachermomyy23 daha önce kist ameliyatı oldum o esnada farkedılmıs acımaya calısmıs lar ama acılmadı ameliyat dan sonra tup bebek yaptım tekrar dan rahım fılmı ıstedım doktor tekrar cektırfım kapalıydı tup bebek tuttu ama bebeğin kalbi durdu Sonra doğal yoldan nasıl tüplerimi açarım diye araştırmaya girdim hacamat sülük tedavisini gördüm ilk onu yaptırdım daha sonra Cevat hocayı buldum selektif salpin gogografi diye bir yöntem varmış bu şekilde tüplerini açılabileceğini öğrendim denemek istedim gittim Çok şükür ilk denemede İkisi birden açıldı tüplerim açıldıktan bir yıl sonra normal yolda kızıma hamile kaldım 6 aylıkken kızım 2 çocuğuma hamile kaldım şu an üçüncü bebeğime hamileyim ikinci Kızım 2 yaşında Ben de 21 haftalık hamileyim