dorugun_annesi1 sağ salim gelsin. Ben ilk gebeligim erkekti maalesef kalbi durmuştu 20 haftada belirtilerim onunla birebir aynı. Kızımda ben yerde sürünüyordum,tansiyonum çok yüksekti. İlk gebelikteki gibiyim şuan 😆 Sağlıkli olsunlarda gerisi önemli değil.