Yeniyeniden hubanurozbas- bebek neden az gorunuyorki bende sizinle ayni çektirmesin daha net görüntü vardi
Nurcantas65 dorugun_annesi1 @petunya55 teşekkür ederim 1 kızım var bu hamilelikte hiç bulantım yok nerdeyse 😆 bakalım ne çıkacak. Kızımda yerde sürünüyordum merak ettim artık net 15 haftada belli olur. Sağ salim gelsinler de 😁
petunya55 Nurcantas65 Maşallah sağlıklı gelsin Benim de belirtiler kızı gösteriyordu kız dediler Belki sizin de öyle olur erkek de daha az belirti oluyor kusma olmuyor fazla İnşallah sağlıkla kavuşalım
dorugun_annesi1 Nurcantas65 ay benimki erkek ilk 3.5 ay mide bulantısından öldüm öldüm dirildim. Şimdi de 4.5 aylığız baya azaldı
_Mother_ hubanurozbas- anladım teşekkürler 🥰 sağlıkla inşallah ama aynalama sistemi ile yerleşim yeri sağ tarafta oluyor doktorumda ilk muayeneden beri hep sağ kasığımdan bakıyor sol tarafta olduğunu nasıl düşündünüz merak ettim açıkçası 🥰