Devlet Hastanesi’ne gitsen raporu göstersen olmaz mı ? Doktor riskli görmüşse hiç riske atma. Ama gözle doğumun ne alakası patlasa patlasa afedersin insanın bı yeri patlar doğum da. Ikınma işinde de karin kasini kullaniyoruz ne bileyim.Devlete bir görüş tetkiklerin yapılsın ona gore devam edersin bence